Οι προβλέψεις για το 2024 είναι ότι η ζήτηση για ταξίδια θα παραμείνει αμείωτη. Αυτό όμως που εξελίσσεται είναι οι προσδοκίες των ταξιδιωτών. Οι τεχνολογικές απαιτήσεις έχουν αυξηθεί από τους παραθεριστές και επαγγελματίες ταξιδιώτες επιταχύνεται, ενώ οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να γίνουν εξελίξεις στις εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα του HBX Group για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024.
Πέρυσι, τα θέματα που απασχόλησαν την παγκόσμια φιλοξενία περιλάμβαναν το “στοίβαγμα ταξιδιών”, με πολλούς να πραγματοποιούν ταξίδια που δεν μπόρεσαν να κάνουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και η συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση της ξενοδοχειακής εμπειρίας με πολλές από τις προβλέψεις της HBX Group για το έτος που μόλις πέρασε να επιβεβαιώνονται.
“Αυτή είναι μια χρονιά αισιοδοξίας για τον παγκόσμιο τουρισμό, η πρώτη πλήρως “κανονική” χρονιά ταξιδιών από την αλλαγή τΗς δεκαετίας”, δήλωσε ο Nicolas Huss, διευθύνων σύμβουλος της HBX Group και συνέχισε: “Ενώ ορισμένα θέματα παραμένουν αειθαλή, όπως η εστίαση στην εξατομίκευση και τη βιωσιμότητα, η HBX Group αναμένει επίσης μια στροφή προς την ευεξία και αυξημένη ζήτηση για νέες επιλογές πληρωμών από τους ταξιδιώτες. Στην HBX Group, έχουμε αναδιαμορφώσει την οργάνωσή μας για να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των ταξιδιωτών και προβλέπουμε πλήρως ότι το 2024 θα είναι η χρονιά όπου οι μακροχρόνιες προσδοκίες θα πραγματοποιηθούν”.
Τα νέα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) υπογραμμίζουν την πρόσφατη αύξηση των ταξιδιών, αποκαλύπτοντας ότι οι προορισμοί σε όλο τον κόσμο υποδέχθηκαν 22% περισσότερους διεθνείς τουρίστες το τρίτο τρίμηνο του 2023 σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022, αντανακλώντας μια ισχυρή βόρεια καλοκαιρινή περίοδο στο βόρειο ημισφαίριο. Πράγματι, οι εισπράξεις από τον διεθνή τουρισμό θα μπορούσαν να φθάσουν το 1,4 τρισεκατομμύριο δολάρια το 2023.
Οι τάσεις
Καθώς ο παγκόσμιος τομέας του Τουρισμού προβλέπεται να δημιουργήσει 110 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας το επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), η HBX Group αποκαλύπτει τις τάσεις που θα διαμορφώσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία το 2024 και οι οποίες έχουν ως εξής:
Βιωματικά ταξίδια: Η επιλογή ταξιδιών γύρω από την αγαπημένη ενασχόληση των ταξιδιωτών, θα αυξηθεί το 2024. Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες αυτό το Καλοκαίρι, αναμένεται μια αύξηση στα ταξίδια στο Παρίσι, ενώ το Euro 2024 θα δει τους οπαδούς του ποδοσφαίρου να συρρέουν στη Γερμανία και τους οπαδούς του κρίκετ να κατευθύνονται στις ΗΠΑ και την Καραϊβική για το Παγκόσμιο Κύπελλο T20. Το retailtainment αναμένεται επίσης να κορυφωθεί φέτος, καθώς οι καταναλωτές κλείνουν τις τις διακοπές τους γύρω από προορισμούς που πρέπει να επισκεφθούν για ψώνια. Το Λονδίνο, ιδίως για τους Κινέζους ταξιδιώτες, και οι ΗΠΑ ήταν πάντα δημοφιλείς, αλλά θα μπορούσαν επίσης να εμφανιστούν νέοι προορισμοί, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, καθώς οι καταναλωτές επενδύουν στους Ιταλούς σχεδιαστές.
Πολυτελή ταξίδια: Ταξίδια πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένου του τομέα του τουρισμού ευεξίας, γνωρίζει μια αύξηση, καθώς οι ταξιδιώτες θέτουν όλο και περισσότερο ως προτεραιότητα την επίτευξη μιας αρμονικής εσωτερικής και εξωτερικής ισορροπίας. Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν φέτος πιο “ιδιαίτερες στιγμές”, οι οποίες θα βασίζονται σε γαστρονομικές εμπειρίες.
Ανάκαμψη της Ασίας-Ειρηνικού: Το 2024 θα είναι το πρώτο πλήρες έτος ταξιδιών για την Ασία-Ειρηνικό από το 2019. Αυτό θα σημάνει ότι υπάρχουν πολλά για τους τουρίστες να εξερευνήσουν τόσο εντός όσο και εκτός της περιοχής. Ενώ η Κίνα θα ηγηθεί της ανάκαμψης, το Βιετνάμ θα δει μια σημαντική άνοδο.
Εξατομίκευση και αυτοματοποίηση: Η έρευνα μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτόρων του ομίλου HBX Group αποκαλύπτει ότι έως και το 90% των ταξιδιωτών αναζητούν πλέον εξατομικευμένες λύσεις, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένα και απρόσκοπτα ταξίδια.Η HBX Group εισάγει νέες σειρές προϊόντων για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών. Οι πελάτες δεν αναζητούν μόνο βασικές υπηρεσίες, όπως η ασφάλιση και οι οικονομικές προβλέψεις, αλλά αναζητούν επίσης ολοκληρωμένα ταξιδιωτικά πακέτα που προσφέρουν 24ωρη υποστήριξη πελατών και βοήθεια σε τοπικές γλώσσες.
Ημερήσιες διακοπές: Δυσκολεύεται ο σύγχρονος ταξιδιώτης να βρει χρόνο για να κάνει διακοπές μιας εβδομάδας; Το 2024 θα υπάρξει άνοδος του daycation. Μια ημέρα στην παραλία ή μια πεζοπορία στα βουνά, μπορεί να είναι ακριβώς το τονωτικό για μια εργασιακή επανεκκίνηση. Η πραγματοποίηση μιας ή δύο ημερήσιων διακοπών μπορεί επίσης να κάνει καλό στον πλανήτη και στο πορτοφόλι σας, εξερευνώντας νέα μέρη με χαμηλό προϋπολογισμό.
Άνοδος των βιώσιμων ταξιδιών: Είναι όλοι οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ταξιδιού σας. Το 2024 περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες που θα τους επιτρέψουν να λαμβάνουν πιο πράσινες αποφάσεις κατά την επιλογή ενός προορισμού. Μετρήσεις όπως οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, η χρήση ενέργειας και οι σύνθεση, η χρήση γλυκού νερού, η ατμοσφαιρική ρύπανση και η χρήση πόρων είναι όλα ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του αντίκτυπου ενός ταξιδιού και την κατανόηση των ταξιδιωτών πως μπορούν να τις μειώσουν.
Εστίαση στο Fintech: Η ταξιδιωτική ζήτηση αυξάνεται, αλλά οι ακυρώσεις, οι καθυστερήσεις και οι ελλείψεις προσωπικού συνέχισαν να ταλαιπωρούν τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις το 2023. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει άγχος για τους ταξιδιώτες, βλάπτει τα εμπορικά σήματα και χρειάζεται επίλυση. Το fintech προσφέρει συναρπαστικές λύσεις παγώνοντας τις τιμές, αλλάζοντας ή ακυρώνοντας τις κρατήσεις και κάνοντας εύκολα νέες κρατήσεις για πτήσεις που έχουν αλλάξει, πληρώνοντας με όποια μέθοδο θεωρούν πιο βολικές.
Το HBX Group θα εισαγάγει το 2024 προϊόντα Fintech, συμπεριλαμβανομένης της ταξιδιωτικής ασφάλισης και λύσεις πληρωμών. Τα προϊόντα αυτά θα ενσωματωθούν στον πυρήνα της επιχείρησης για να προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες της αυτές τις υπηρεσίες σε όλες τις επιχειρήσεις τους. Το μέγεθος αυτών των ευκαιριών είναι ήδη μεγάλο και αυξάνεται. Για παράδειγμα, μόνο ο τομέας των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων αξίζει σήμερα 15 δισ. ευρώ και αναμένεται να αυξηθεί σε 99 δισ. ευρώ έως το 2030, σύμφωνα με έρευνα της Spherical Insights & Consulting.
Στέλιος Κων. Δεριζιώτης
ΠΗΓΗ:money-tourism.gr