Skip to main content

 

Παγκόσμια πρεμιέρα λίγες μέρες πριν για την ταινία “Barbie-the Movie” με πρωταγωνίστρια τη Μάργκο Ρόμπι. H Warner Bros προώθησε την ταινία με μια ευφυή και επιθετική καμπάνια, εκμεταλλευόμενη ακόμα και την “αρνητική” διαφήμιση, μιας και η προβολή της “Barbie” απαγορεύτηκε στο Βιετνάμ.

Ο,τι κι αν λέμε όμως το σίγουρο είναι ότι η ταινία «σπάει» ταμεία, καθώς η Μπάρμπι είναι ένα ισχυρό σύμβολο της ποπ κουλτούρας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός οτι προσάπτουμε τον όρο «Μπάρμπι»,άλλες φορές με θετικό και άλλες με σαρκαστικό πρόσημο σε όποια γυναίκα της «φέρνει» ή τουλάχιστον κάνει φιλότιμες προσπάθειες.

Μπορεί η εταιρία να χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να «ενδυναμώσει» την εικόνα της και να την θέλει να πατάσσει το φαινόμενο της «αντρικής εξουσίας» εκπληρώνοντας έτσι το Αμερικάνικο όνειρο,στη συνείδηση όμως του μέσου μυαλού δεν παύει να είναι απλά μια όμορφη κούκλα.

Ετσι λοιπόν οι χρήστες του “X”,χάλασαν για λίγο το όνειρο της Warner Bros και με το γνωστό καυστικό τους χιούμορ γέμισαν το hashtag με ροζ χρυσόσκονη.

*θερμή παράκληση εκεί στη Google στα κεντρικά, αρκετά με τη ροζ χρυσόσκονη κάθε που ψάχνουμε φώτο παθαίνουμε σκοτοδίνη.

Ειπα στο γραφειο οτι θελω ναπαω να δω τη μπαρμπι κ κατι πιτσιρικια πρακτικαριοι + κατι αλλοι συναδελφοι αρχισαν τα χαζογελακια και τα κοροιδευτικα σχολια. pic.twitter.com/7uCMUEPLZY

Μπάρμπι VS Μπιμπιμπο pic.twitter.com/RuePkoylrE

με πηγαν με το ζορι να δουμε την μπαρμπι στο σινεμα pic.twitter.com/IsqcOkyBDB

Το Hollywood μας αντιγράφει. Έτσι πάει παιδιά στο USA! Βουνίσιοι πλεμπαίοι άμαθοι βλάχοι! Δείτε τη Μπάρμπι πριν την #Barbie pic.twitter.com/KToJf7h9rb