Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο δοκιμάζονται από τις ραγδαία αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και τις λοιπές προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η παγκόσμια οικονομική ύφεση, η ανάγκη των λίγων -και η επιθυμία πολύ περισσότερων- για ακόμη περισσότερη άνεση και πολυτέλεια στα ταξίδια, δίνει χώρο σε κάποιους τολμηρούς να φέρουν την ταξιδιωτική εμπειρία ένα βήμα παραπέρα. Μία εξ αυτών, η νεόκοπη Beond, πρωτοπορεί και στον τομέα της τεχνολογίας με την πολύτιμη βοήθεια της Apple.
Παρότι ιδρύθηκε μόλις τον Νοέμβριο του 2022, η Beond, με έδρα το Ντουμπάι και βάση της το Αεροδρόμιο Βελάνα των Μαλδίβων, ήδη συνδέει τη νησιωτική πρωτεύουσα με το Μόναχο, τη Ζυρίχη και το Ριάντ, προσφέροντας αληθινή άνεση, με πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα στο σύνολο της καμπίνας και fine dining επιλογές σερβιριζόμενες σε bespoke σερβίτσια William Edwards.
Τα σχέδιά της για το 2024 όμως αποδεικνύονται ακόμη πιο τολμηρά, καθώς μαζί με την επέκταση του πτητικού της προγράμματος σε Μιλάνο, Ντουμπάι και Μπανγκόκ, έρχεται να προστεθεί στην προσφερόμενη in-flight ψυχαγωγία η χρήση του Apple Vision Pro, «φέρνοντας τους επιβάτες ένα βήμα πιο κοντά στην premium travel εμπειρία από την αρχή ως το τέλος της πτήσης», όπως δηλώνει ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Tero Taskila, περήφανος που η εταιρεία εισάγει πρώτη αυτή την τεχνολογία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Beond πριν από λίγες ημέρες, η πρωτοποριακή συσκευή της Apple θα είναι διαθέσιμη στο αεροσκάφος από τον ερχόμενο Ιούλιο και θα περιέχει ταινίες, παιχνίδια και άλλο in-flight υλικό, όπως τηλεοπτικές σειρές και εφαρμογές ενημέρωσης. Από την άλλη, ωστόσο, παρότι το Vision Pro αναμένεται να αποτελέσει ένα ακόμη κίνητρο για τους επίδοξους επιβάτες, και περισσότερο για τους λάτρεις της τεχνολογίας που θα ήθελαν να δοκιμάσουν το πρωτοποριακό επίτευγμα της Apple, υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα στο headset, καθώς ήδη από την αρχή της κυκλοφορίας του αρκετοί παραπονέθηκαν για μια σειρά μειονεκτήματα, όπως για παράδειγμα το βάρος της συσκευής ή τη δυσκολία προσαρμογής της σε άτομα που φορούν γυαλιά οράσεως, αφού ιδανικά το Vision Pro προσαρμόζεται στον εκάστοτε αγοραστή – πελάτη.
Φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image
Δεδομένου ότι πρόκειται για μια δωρεάν παροχή που θα μπορούν να απολαύσουν οι επιβάτες της Beond κατά τη διάρκεια της πτήσης τους προς τον προορισμό των διακοπών τους, η αεροπορική αισιοδοξεί πως ελάχιστοι θα θεωρήσουν τα ως άνω ζητήματα ως μειονέκτημα. Μάλιστα, τόσο η Apple όσο και η Beond φαίνεται να εστιάζουν περισσότερο στο γεγονός ότι περισσότερα άτομα -πολλοί εκ των οποίων υπό άλλες συνθήκες δεν θα έδειχναν ενδιαφέρον προς το Vision Pro- θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν αυτό το νέο τεχνολογικό επίτευγμα κι έτσι να προσφέρουν στη συνέχεια ένα εποικοδομητικό feedback προς αμφότερες.
Αλλωστε, το να βλέπεις τον κόσμο μέσα από τη virtual προσέγγιση του αύριο μέσα σε ένα πολυτελές περιβάλλον στα 38.000 πόδια, είναι σίγουρα πιο συναρπαστικό από όσα προσφέρει η οθόνη του μπροστινού καθίσματος της μέσης αεροπορικής εταιρείας.
Εισαγωγική φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image
ΠΗΓΗ:newmoney.gr