Skip to main content

Νετμπούτο στον κλάδο των μεταχειρισμένων ρούχων κάνουν τα καταστήματα Zara, με την δημοφιλή ισπανική μάρκα να προσφέρει υπηρεσίες επισκευής, μεταπώλησης και δωρεών στη βρετανική αγορά.

Από τον επόμενο μήνα, οι πελάτες του κολοσσού γρήγορης μόδας θα μπορούν να επιδιορθώνουν τα ρούχα που έχουν αγοράσει από την αλυσίδα Zara ανεξαρτήτως χρόνου αγοράς. Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει αντικατάσταση κουμπιών και φερμουάρ, καθώς και αποκατάσταση ραφών, ενώ θα παρέχεται τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και διαδικτυακά, σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.

Με τη νέα πρωτοβουλία, οι Βρετανοί καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μεταπωλούν ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα Zara, μέσω μιας πλατφόρμας, ενώ θα μπορούν να δωρίζουν ρούχα, οποιασδήποτε μάρκας, για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Μετά από πιέσεις

Το εγχείρημα της Zara, εταιρεία του ομίλου Inditex SA, για να επεκταθεί η διάρκεια ζωής των ρούχων έρχεται μετά από πιέσεις στη βιομηχανία γρήγορης μόδας να καταστεί συνολικά πιο βιώσιμη, καθώς η κλωστοϋφαντουργία είναι υπεύθυνη για το 10% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα.

Με online πωλήσεις σε περίπου 200 χώρες, τα προϊόντα της Zara συγκαταλέγονται ήδη στις μάρκες με τις περισσότερες μεταπωλήσεις στο διαδίκτυο.

Ρούχα και αξεσουάρ Zara από δεύτερο χέρι μπορεί κανείς να αγοράσει από πλατφόρμες όπως οι Depop, Vestiaire, Asos Marketplace και Re-fashion.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης της Zara θα οργανωθεί ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα αναρτά ο πωλητής, ενώ οι πληροφορίες προϊόντων θα παρέχονται από την ίδια την αλυσίδα.

Νωρίτερα φέτος, η Zara άρχισε να χρεώνει για online επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο, οδηγώντας τους πελάτες στα 60 καταστήματά της σε όλη τη χώρα για να επιστρέψουν ρούχα δωρεάν.

Σύμφωνα με το Bloomberg η ισπανική αλυσίδα ένδυσης δεν είναι μόνη στην προώθηση της βιωσιμότητας. Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Selfridges & Co. στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζει το 45% των συναλλαγών να προέρχεται από μεταπώληση, ενοικίαση και επισκευή ρούχων μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Ωστόσο, η ανάπτυξη του κινεζικού γίγαντα της ταχείας μόδας Shein δείχνει ότι οι αγοραστές συχνά δίνουν προτεραιότητα στον παράγοντα τιμή έναντι της μείωσης των εκπομπών άνθρακα.

ΠΗΓΗ:in.gr