Η Hilton θα επιδιώξει να συμβάλει στην ενίσχυση του ξενοδοχειακού brand που επικεντρώνεται σε πανεπιστημιουπόλεις, με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Chris Nassetta, να λέει ότι η αγορά στην οποία βρίσκεται η Graduate έχει περιθώρια ανάπτυξης για 400 έως 500 ξενοδοχεία παγκοσμίως.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο της Graduate.
Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Hilton θα καταβάλει το ποσό των 210 εκατ. δολαρίων για να αποκτήσει όλα τα δικαιώματα του εμπορικού σήματος Graduate παγκοσμίως, θα συνάψει συμφωνίες franchise για όλα τα υπάρχοντα και υπογεγραμμένα ξενοδοχεία Graduate και θα αναλάβει την ευθύνη για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του brand.
Η AJ Capital θα παραμείνει ιδιοκτήτης των 35 και πλέον ξενοδοχείων Graduate που λειτουργούν και είναι υπό κατασκευή, καθένα από τα οποία θα λειτουργεί βάσει μακροχρόνιων συμφωνιών franchise της Hilton.
“Η προσθήκη της Graduate Hotels στο χαρτοφυλάκιο των βραβευμένων εμπορικών σημάτων μας επιταχύνει την επέκτασή μας στον χώρο του lifestyle, συνδυάζοντας ένα υπάρχον πολύ αγαπητό εμπορικό σήμα με τη δύναμη της ισχυρής εμπορικής λειτουργίας της Hilton για την προώθηση της ανάπτυξης”, δήλωσε ο κ. Nassetta.
Η Graduate θα ενταχθεί στο lifestyle χαρτοφυλάκιο της Hilton, πλαισιώνοντας τις μάρκες Canopy, Curio Collection, Tapestry Collection, Tempo και Motto της εταιρείας.
Η Graduate Hotels ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 και επικεντρώνεται στις αγορές κολεγίων στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, με ξενοδοχεία σε προορισμούς όπως το στο Ανν Άρμπορ του Μίσιγκαν, το Νόξβιλ του Τενεσί, το Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, το Στέιτ Κόλετζ της Πενσυλβάνια, όπως, επίσης, στην Οξφόρδη και στο Κέιμπριτζ του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ σύντομα θα ανοίξουν νέα ξενοδοχεία στο Όστιν και στο Ντάλας του Τέξας, στο Όμπερν της Αλαμπάμα και στο Πρίνστον του Νιου Τζέρσεϊ.
Η Hilton φημολογούνταν ότι βρισκόταν σε συζητήσεις για την εξαγορά της Graduate Hotels από τον Φεβρουάριο. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta, είχε αρνηθεί να σχολιάσει τις φήμες αυτές κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης με αναλυτές τον περασμένο μήνα, είχε αναγνωρίσει ότι μια εξαγορά μάρκας θα σηματοδοτούσε μια διαφορετική προσέγγιση επέκτασης για την Hilton.
“Η στάση μας σχετικά με τις συγχωνεύσεις και εξαγορές είναι πραγματικά η ίδια όπως ήταν πάντα”, είχε δηλώσει τότε ο κ. Nassetta. “Ήμασταν συνεπείς. Δεν έχουμε κάνει καμία, αλλά κάθε φορά που με ρωτούσαν για [εξαγορές] τα τελευταία 10 χρόνια που είμαι στο χρηματιστήριο, έλεγα: “Ποτέ μη λες ποτέ””.
Η Graduate Hotels θα είναι η 23η μάρκα που ανήκει στη Hilton.
ΠΗΓΗ:money-tourism.gr