Skip to main content

Οι Staycations και τα ελληνικά νησιά αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλή στους Βρετανούς παραθεριστές αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με νέα στοιχεία αναγνωσιμότητας από την Taboola, τον παγκόσμιο ηγέτη στην ανάπτυξη συστάσεων για το ελεύθερο διαδίκτυο.

Η Taboola ανέλυσε τις τάσεις αναγνωσιμότητας στο δίκτυο των εκδοτών μέσων ενημέρωσης του Ηνωμένου Βασιλείου, τις τελευταίες εβδομάδες, για να εντοπίσει ποιους προορισμούς μελετούν οι Βρετανοί περισσότερο ενόψει της υψηλής, ταξιδιωτικής περιόδου.

Τα δεδομένα της Taboola δείχνουν ότι:

-Οι προβολές των άρθρων που σχετίζονται με το Staycation αυξήθηκαν πάνω από 1.800% τις τελευταίες 45 ημέρες.
-Τα άρθρα που σχετίζονται με τις παραλίες του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν μακράν τα πιο πολυδιαβασμένα από οποιονδήποτε προορισμό, αποσπώντας 17 εκατ. προβολές τον τελευταίο μήνα.
-Τα άρθρα που σχετίζονται με το Ηνωμένο Βασίλειο ως προορισμό διακοπών διαβάστηκαν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα τον τελευταίο μήνα.
-Η επισκεψιμότητα άρθρων σχετικά με τις πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκε κατά 34% τον τελευταίο μήνα, ενώ η επισκεψιμότητα άρθρων σχετικά με τα οδικά ταξίδια αυξήθηκε επίσης κατά 26%.
-Στο εξωτερικό, η επισκεψιμότητα των άρθρων που σχετίζονται με τα ελληνικά νησιά αυξήθηκε κατά 55% τον τελευταίο μήνα, ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο προορισμό στο εξωτερικό, αποσπώντας πάνω από 1 εκατ. θεάσεις.

Η ανάλυση της Taboola ανέδειξε επίσης πώς οι Βρετανοί σχεδιάζουν ήδη τις διακοπές τους για τον φετινό χειμώνα, με την αναγνωσιμότητα των άρθρων που αφορούν το Σίδνεϊ και το Μαϊάμι να αυξάνονται κατά 15% και 14%, αντίστοιχα, τις τελευταίες 30 ημέρες.

Η οικονομική προσιτότητα εξακολουθεί να αποτελεί βασικό παράγοντα για τα σχέδια διακοπών, με το κόστος ενός ταξιδιού αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υλοποίησή του (το 42% δήλωσε ότι αυτός ήταν ο νούμερο ένα παράγοντας λήψης απόφασης για οικογενειακές διακοπές). Άρθρα σχετικά με τον προϋπολογισμό, την κρίση του κόστους ζωής και την εξοικονόμηση χρημάτων προβλήθηκαν 13,8 εκατομμύρια φορές στο Ηνωμένο Βασίλειο τις τελευταίες 90 ημέρες.

Σε σχόλιό του ο Dave Struzzi, επικεφαλής επικοινωνίας της Taboola, είπε, μεταξύ άλλων:

“Τα δεδομένα αναγνωσιμότητας είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση των αγαπημένων προορισμών του φετινού καλοκαιριού, καθώς παρέχουν μια αυθεντική αξιολόγηση των προορισμών που οι άνθρωποι επιθυμούν πραγματικά να επισκεφθούν – ενώ πλατφόρμες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να παραποιούνται από τη δραστηριότητα των influencers και άλλους παράγοντες”.

ΠΗΓΗ:money-tourism.gr