Skip to main content

Κερδίζουν έδαφος οι έξυπνες θυρίδες (smart lockers) οι οποίος συνιστούν το μέλλον των ταχυμεταφορών και αρχίζουν να αποτελούν την εναλλακτική των εταιρειών που επενδύουν στον νέο τρόπο παράδοσης τοποθετώντας smart lockers σε όλη την χώρα με έμφαση πλέον και στην περιφέρεια.

Τα smart lockers επεκτείνονται συνεχώς στην ελληνική αγορά και ενισχύουν τις επενδύσεις των εταιρειών, καθώς πρόκειται για μία λύση έγκαιρης παράδοσης και παραλαβής προϊόντων για το on line λιανεμπόριο. Πλέον οι καταναλωτές απελευθερώνονται από την αναμονή της παραλαβής της παραγγελίας τους. Δεν δεσμεύονται για την ώρα που θα πρέπει να είναι στο σπίτι για να παραλάβουν το δέμα τους, αλλά μπορούν οι ίδιοι να το κάνουν από τα smart lockers 24 ώρες το 24ωρο.

Αυτή η εξέλιξη προκύπτει και από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα μας. Σήμερα, 8 στους 10 Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρονικά και οι επενδύσεις στις λεγόμενες «έξυπνες» θυρίδες, έρχονται να αλλάξουν σταδιακά την αγορά των ταχυμεταφορών ενώ πλέον υπάρχουν στην χώρα μας εταιρείες που κάνουν παραδόσεις μόνο μέσα από smart lockers.

Η νέα πραγματικότητα δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού και οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία εξακολουθούν να επηρεάζουν τις προτιμήσεις των Ελλήνων σχετικά με τις αγορές τους. Αγοράζουν από το διαδίκτυο, παραλαμβάνουν στο σπίτι, στο locker της γειτονιάς τους ή σε εναλλακτικά σημεία.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, περισσότεροι από 2 στους 3 (71%) Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το πρώτο 6μηνο του 2023. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, όταν το 68% των Ελλήνων έκανε online τις αγορές του.

Το e-commerce αφορά, καθημερινά, όλο και περισσότερο και τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, τάση που καταγράφηκε κυρίως στη διάρκεια της πανδημίας.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr