Η Μαρίνα Σάττι, με την άψογη ερμηνεία και την εντυπωσιακή της σκηνική παρουσία της, παρά τις δυσκολίες, εισέπραξε το πιο θερμό χειροκρότημα και πέρασε στον τελικό της διοργάνωσης που θα διεξαχθεί το Σάββατο 5 Μάϊου.
Ποιο είναι το brand που επέλεξε για την εμφάνισή της η Μαρίνα Σάττι
Η Μαρίνα Σάττι επέλεξε ένα cool σύνολο που υπογράφει το brand Ottolinger, πολύ μακριά από αυτά που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στη σκηνή της Eurovision.
Οπως είχε πει, άλλωστε, λίγες μέρες πριν αναχωρήσει για τη Σουηδία, «Μακάρι να πάμε στην σκηνή και να τα “σπάσουμε” και να πουν όλοι “τι μαγκιά έκανε η Ελλάδα”», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.
Σε αυτό συνετέλεσε και η alternative εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή, μακριά από το επιτηδευμένο στιλ που βλέπουμε κατά καιρούς στον μουσικό διαγωνισμό.
Επέλεξε μία balloon μεταλλιζέ φούστα σε λιλά χρώμα και cut out tank top, που κάνει το look να μοιάζει με φόρεμα. To ολοκλήρωσε με ψηλοτάκουνες μπότες με λουριά από τη συλλογή του brand.
Το πρωτοποριακό brand Ottolinger πρωτοεμφανίστηκε στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι το 2019. Σε προηγούμενες επιδείξεις έχουν παρουσιάσει γκράφιτι, κρεβάτια για την πρώτη σειρά και χτυπητή techno, όλα ως σκηνικό για την πασαρέλα χωρίς αποκλεισμούς και τα αποδομημένα, εμπνευσμένα από την επιστημονική φαντασία ρούχα της μάρκας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι ελβετικής καταγωγής σχεδιαστριες Bösch και Gadient ίδρυσαν τo brand στο Βερολίνο το 2015, αφού συναντήθηκαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στη Σχολή Σχεδιασμού. Το Βερολίνο ήταν μια πρακτική επιλογή. «Το κόστος ζωής ήταν φθηνό, μπορούσες να νοικιάσεις ένα μεγάλο χώρο στούντιο, είχαμε φίλους κοντά και υπήρχαν πολλές καλές εκθέσεις τέχνης», λέει η Bösch. Δεν είχαν κανένα σχέδιο, εκτός από το να δημιουργήσουν κάτι νέο που δεν είχαν ξαναδεί.
Σήμερα τα ρούχα τους τα φοράνε, μεταξύ άλλων, Kylie Jenner, Gigi Hadid, Cardi B και φυσικά η Μαρίνα Σάττι.