Η Airbnb παρουσίασε την τελευταία της εκστρατεία μάρκετινγκ “Get an Airbnb”, με μια σειρά ταινιών κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους, που αναδεικνύουν τους λόγους για τους οποίους η πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης αποτελεί καλύτερη επιλογή διαμονής, σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία.
Οι ταινίες μικρού μήκους, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη γνωστή διεθνώς εταιρία Buck Animation, έχουν σχεδιαστεί για να επισημάνουν τα πλεονεκτήματα της Airbnb σε σχέση με τα παραδοσιακά ή κανονικά ξενοδοχεία, ιδίως όσον αφορά την ευελιξία να μένεις όπου και με όποιον θέλεις, την παροχή ανέσεων, την προσφορά εμπειριών και την ηρεμία των ταξιδιωτών.
Σε ένα τέτοιο σποτ, παρουσιάζεται στο πρώτο βίντεο μια ομάδα φίλων σε μινιατούρα που φτάνουν σε μια πισίνα ξενοδοχείου, η οποία είναι γεμάτη με παιδιά που πλατσουρίζουν στο νερό, πριν το σκηνικό αλλάξει σύντομα σε μια βίλα με ιδιωτική πισίνα και περισσότερη ηρεμία.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά τον Αύγουστο σε ψηφιακή μορφή, OTT, online βίντεο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα κυκλοφορήσει διεθνώς τον Σεπτέμβριο, μεταξύ άλλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Βραζιλία, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ελβετία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.
Το “Get an Airbnb” μπορεί να θεωρηθεί ως μια άμεση πρόκληση για τα παραδοσιακά ξενοδοχεία, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιδιώκουν να επισκεφθούν νέους προορισμούς στον απόηχο των αποκλεισμών που επέβαλε η πανδημία, και η πλατφόρμα επιδιώκει να προσελκύσει νέες δημογραφικές ομάδες στο τμήμα της βραχυχρόνιας μίσθωσης, συμπεριλαμβανομένων οικογενειών, παρεών φίλων και απομακρυσμένων εργαζομένων.
Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία παρουσίασε μια καμπάνια για την προώθηση της επανασχεδιασμένης εφαρμογής της για την κράτηση δωματίων, ειδικά για τους ταξιδιώτες που αναζητούν οικονομικά φιλικές επιλογές διαμονής εν μέσω της κρίσης του κόστους ζωής. Επιπλέον, η Airbnb προχώρησε σε συνεργασίες υψηλού προφίλ για να συγκεντρώσει παγκόσμια προσοχή (μεταξύ άλλων με τη Mattel για τη δημιουργία ενός ονειρικού σπιτιού της Barbie Malibu που είναι διαθέσιμο για κράτηση. Επιπλέον, συνεργάστηκε με influencers και διασημότητες για να παρουσιάσει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και να επικοινωνήσει με το κοινό-στόχο της, συμπεριλαμβανομένων διάσημων ηθοποιών, όπως η Gwyneth Paltrow, ο Ashton Kutcher και η Mila Kunis.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Hiroki Asai, λέει για τη νέα καμπάνια της εταιρίας: “Καθώς η Airbnb αναπτυσσόταν, πριν από την πανδημία, έχανε τη διαφοροποίησή της. Υπήρχαν πολλές ανταγωνιστικές επιλογές για τους ταξιδιώτες εκεί έξω και η Airbnb έχανε τη μοναδικότητά της.
Έτσι, βγαίνοντας από την πανδημία, η απόφαση ήταν να επικεντρωθούμε πραγματικά στον πυρήνα της επιχείρησης και να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία εμπειριών, στη δημιουργία χαρακτηριστικών και στη δημιουργία ενός προϊόντος, για να διαφοροποιηθούμε και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε το εμπορικό σήμα για να επικοινωνήσουμε και να διδάξουμε στους ανθρώπους ποιες είναι αυτές οι διαφορές”.