Τον δρόμο που άνοιξε το YouTube φαίνεται ότι θέλει να ακολουθήσει το TikTok, καθώς έχει ξεκινήσει δοκιμές σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα των χρηστών του να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 60 λεπτών.
Η λειτουργία αυτή προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, σε επιλεγμένες αγορές
Όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στο TechCrunch, η λειτουργία αυτή προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, σε επιλεγμένες αγορές.
Ωστόσο, σύμφωνα με την TikTok, δεν υπάρχουν σχέδια να διατεθεί η νέα λειτουργία ευρέως.
Σύμφωνα με το TechCrunch, η πιλοτική εφαρμογή της νέας δυνατότητας σηματοδοτεί μια αλλαγή από την αρχική μορφή του TikTok, το οποίο κατά την έναρξη λειτουργίας του επέτρεπε στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο μόλις 15 δευτερολέπτων.
Τα τελευταία χρόνια το TikTok έχει αυξήσει αυτό το όριο, ενώ σιγά-σιγά δείχνει ότι ενδιαφέρεται για τα βίντεο μεγάλης διάρκειας, προκειμένου να αντιμετωπίσει έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, που δεν είναι άλλο από το YouTube.
Το TikTok λέει ότι οι δημιουργοί μπορούν να συνθέτουν τα στόρι τους με πολλά μέρη, λέγοντας στους θεατές να μεταβούν στα επόμενα μέρη τους, ωστόσο συχνά οι χρήστες τού ζητούν περισσότερο χρόνο για περιεχόμενο όπως συνταγές μαγειρικής, μαθήματα μακιγιάζ, εκπαιδευτικά σχέδια μαθημάτων, κωμικά σκίτσα και άλλα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, με τα βίντεο μεγάλης διάρκειας οι χρήστες του TikTok θα έχουν την ευκαιρία να πειραματιστούν με νέους ή διευρυμένους τύπους περιεχομένου, με μεγαλύτερη ευελιξία -ελπίζοντας ότι όσοι δημοσιεύουν συνήθως το περιεχόμενό τους στο YouTube, θα αρχίσουν να προτιμούν τη δική της πλατφόρμα.