Skip to main content

Επίσκεψη στον όμορφο Πόρο.

Επιμέλεια : Κεφαλληνός Κυριάκος

Το Loungehub ταξίδεψε με σκάφος στον μαγευτικό Πόρο (Ο Πόρος είναι νησί του Σαρωνικού Κόλπου. Βρίσκεται κοντά στην Αργολίδα και η αρχαία ονομασία του ήταν Καλαυρία) εκεί με λίγη τύχη καταφέραμε να βρούμε μια καλή θέση στο λιμάνι του Πόρου μπροστά από τα μαγαζιά.

H ΕΠΊΣΚΕΨΗ

Ξεκουραστήκαμε γιατί ήταν βράδυ και την επόμενη το πρωί βγαίνοντας στο λιμάνι αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε το πρωινό που προσφέρει το Serenita.

To Serenita έχει μια περίοπτη θέση στο λιμάνι με όμορφα στημένα τραπέζια και χαμογελαστό προσωπικό , πράγμα που μας έκανε εντύπωση (θετική) από την πρώτη στιγμή. Μας καλοδέχτηκαν και μας μοίρασαν τους καταλόγους τους.

Μετά από λίγο εμφανίστηκε ο Δημήτρης (ο ιδιοκτήτης) κάνωντας την δεύτερη ωραία έκπληξη για εμάς αφού με ένα ταιράστιο χαμόγελο μας εξήγησε τι διαβάζαμε και τι ο ίδιος πρότεινε να δοκιμάσουμε από τα καλούδια του καταλόγου.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω ότι από το menu δεν έλειπε πραγματικά τίποτα ! Κάλυπτε όλα τα γούστα (αλμυρά,γλυκά κτλ). Θα καταλάβετε άλλωστε και από το φωτογραφικό υλικό πόσο περιποιημένη κουζίνα και πιάτα διαθέτει αυτό το μαγαζί.

Η αλήθεια είναι πως ο φακός δυστυχώς δεν μπορεί να αποτυπώσει την γεύση των πιάτων η οποία ξεπέρασε τις προσδοκίες μας κατά πολύ .

Η ΕΚΠΛΗΞΗ

Πήραμε λοιπόν και δοκιμάσαμε όσα περισσότερα μπορούσαμε για να έχουμε μια σφαιρική άποψη. Όλα τα αλμυρά ήταν μαγικά ! Όμως θέλουμε να κάνουμε εδώ μια υποσημείωση και να σας προτρέψουμε να πάρετε οπωσδήποτε τα κρουασάν του είτε είναι με αλμυρές γεύσεις είτε είναι με γλυκές.

Οι γλυκές εννοείται πως είναι μια πραγματική κόλαση αλλά και τα αλμυρά ήταν ίσως για 2 άτομα μερίδα (κρατήστε το στα συν).

ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΟΥΝ

Το πιο καλό όμως είναι πως αυτό το μαγαζί εκτός από το ωραίο στήσιμο εκτός από το πρόσχαρο προσωπικό και το χαμογελαστό ιδιοκτήτη είναι ανοιχτό για να σας ταΐσει από το πρωί μέχρι και το βράδυ.

Οπότε είτε είστε πρωινός τύπος και θέλετε ένα γεμάτο ενέργεια πρωινό είτε ξυπνήσετε λίγο αργότερα και πεινάτε σαν λύκος ,αυτό είναι το μαγαζί που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείτε.

Φάγαμε αρκετές φορές στις μέρες που μείναμε και δοκιμάσαμε και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό του. Δεν καταφέραμε καμία φορά να φάμε την ποσότητα που θέλαμε εξ αρχής (το μόνο μειονέκτημα ).

Κάθε φορά θέλαμε και κάτι ακόμα μιας και κανένα πιάτο δεν έχει τις συνηθισμένες σε όλους μας γεύσεις. Όλα ήταν πειραγμένα με τρόπο τέτοιο ώστε να σε κάνουν να θες να υπερβείς το προσωπικό σου όριο.

Η κουζίνα του μαγαζιού χαρακτηρίζεται ως : Πίτσα, Θαλασσινά, Ελληνική, Νότιο-ιταλική. Και τα γεύματα που μπορεί να προσφέρει είναι πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο, μπραντς, μέχρι αργά.

Αποχαιρετώντας λοιπόν τον όμορφο Πόρο ένα σίγουρα από τα σημεία που δεν θα ξεχάσουμε είναι το Serenita και τον Δημήτρη. Μας χόρτασε μας χαμογέλασε και μας χάρισε όμορφες αναμνήσεις διότι ως γνωστόν για τους καλοφαγάδες τα όμορφα καλοκαίρια συνδιάζονται με ωραίες αναμνήσεις και αναμνήσεις χρειάζονται όλες μας τις αισθήσεις.

Τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίαςΧάρτης που δείχνει την τοποθεσία του εστιατορίου